پیشینه تحقیق ومبانی نظری کیفیت خدمات
پیشینه تحقیق ومبانی نظری کیفیت خدمات پیشینه تحقیق ومبانی نظری کیفیت خدماتدانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری کیفیت خدمات پیشینهتحقیقومبانینظریکیفیتخدماتپیشینهتحقیقومبانینظریکیفیتخدمات-------
پیشینه تحقیق ومبانی نظری کیفیت خدمات
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 63
قیمت: 70310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 28 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
کیفیت خدمات
مفهوم و تعریف کیفیت
به طور کلی تعاریف متعدد و گوناگونی در مورد کیفیت ارائه شده است. کیفیت بعنوان درجه ای که یک محصول با انتظارات مشتری و مشخصات ارائه شده تطبیق دارد تعریف شده است.اغلب نوشتجاتی که به مقوله کیفیت پرداخته اند، آن را از دو دیدگاه مورد بررسی قرار داده اند. برخی از دید مصرف کننده بدان توجه کرده اند. توبین هانسن - Turben hansen
در بررسی های گسترده و تحلیلهای موشکافانه ی نوشتجات مقوله ی کیفیت، به پنج برداشت و تعبیر از کیفیت پی برده که در شکل ( 2-8) به تصویر در آمده است.
عالی
ارزش تطابق با
انتظارات مشتری
تطابق با پنداشت مشتری
مشخصات فنی از کیفیت خدمات
معیار تولید کننده معیار مصرف کننده